KIINTEISTÖMYLLÄRIT OVAT LIITTYNEET KONTUUN. KATTAVAT KIINTEISTÖNVÄLITYS- JA ISÄNNÖINTIPALVELUT JATKUVAT KONNUSSA TUTTUJEN VÄLITTÄJIEN TOIMESTA.
NETTISIVUJEN PÄIVITYS ON TULOSSA. ENTISET YHTEYSTIEDOT TOIMIVAT EDELLEEN.
Hallinto
Panostamme taloyhtiöissä ammattitaitoiseen ja luotettavaan sekä joustavaan yhteistyöhön. Tavoitteenamme on korkea asukasviihtyvyys, kiinteistön arvon säilyttäminen ja kunnossapidon sekä asukasturvallisuuden ylläpitäminen ja parantaminen laaditun suunnitelman mukaisesti.
Olemme taloyhtiön hallituksen apuna ja asiantuntijana hallinnon päätöksissä niin lakisääteisten vaatimusten toteutumisessa kuin päätöksenteossakin. Helpotamme taloyhtiön arjen asioiden sujuvuutta sekä huolehdimme talouden ja kirjanpidon toteuttamisesta.
Taloyhtiön kokouksiin on mahdollisuus osallistua myös etänä ja pöytäkirjat on mahdollista allekirjoittaa sähköisesti. Halutessanne voimme pitää kokoukset myös toimistollamme.
Sopimukseemme kuuluu myös sähköinen asiointikanava, jonka kautta määrätyillä hallituksen jäsenillä on mahdollisuus päästä sovelluksen kautta tarkastelemaan mm. taloyhtiön maksutapahtumia, yhtiön pöytäkirjoja sekä tilinpäätöstietoja omalta laitteeltaan.
Ammattitaitoinen isännöinti:
Taloyhtiöiden toimintaa ohjataan vahvasti lakiin perustuen. Valitsemalla ammattitaitoisen ja osaavan isännöitsijän taloyhtiö voi varmistua, että asiat sujuvat sääntöjen mukaisesti. Ammattitaitomme perustuu koulutukseen, kokemukseen ja jatkuvaan alan osaamisen ylläpitoon.
Luotettava yhteistyökumppani:
Meille asiakkaan luottamus on ensiarvoisen tärkeää. Siksi lupauksenamme on olla luottamuksen arvoinen.
Sähköiset isännöinnin työkalut:
Seuraamme aktiivisesti muutoksia toimintaympäristössämme ja käytämme sähköisiä kanavia hyödyksi kuitenkaan unohtamatta niitä asiakkaita, jotka toivovat perinteisempää palvelua. Asiakkaillamme on mahdollisuus saada informaatiota sekä hoitaa asumiseen liittyvät asiat sähköisen asioinnin avulla.
Helppo ja sujuva asiointi:
Pyrimme toiminnassamme aina tarjoamaan mahdollisimman vaivattoman, helpon ja joustavan asiakaskokemuksen.